話說我已經憂鬱了這麼多周

正覺得要開始否定自己時

老天爺就又出現曙光給我打氣加油

 

今天一早是tutorial時間

也就是和老師一對一談話

昨晚想了很久

最後決定和老師說

我對自己很失望

因為我失去耐心

我也覺得我腦袋要壞了 變的好笨

 

結果老師說

the only thing I wanna say to you is that you are fantastic!

you are working hard. Outstanding, is the word I can describe you.

我: oh my god, Im gonna to cry now! They are the best words Ive heard since I got here.

老師: Ive just finished my last master degree 2 years ago, and I have to say, you can in the same class with me. You are the ideal student in master.

然後一堆灑人熱淚的感動稱讚後

我跟他說我快瘋了 一直待在這裡 我一直在質疑自我

老師要我期待正式的9月學校生活

他相信我會過得很開心

也說我該have a little holiday

我說after few hours, I'll escape to London! :)

 

老師一掃我陰霾

對於我想說的自我質疑和失去耐心

老師說:It's their problems, not yours.

 

和我求婚我都嫁給你了!!!!!

 

我要帶著我雀躍的腳步去我最愛的big city London充電了

 

回來後,就是要面臨a bit long essay關卡

1200-1500words

我要來探討sex industry.

正式和圖書館做朋友 下星期一開始培養感情

 

good luck to everyone, good luck to myself.

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    R.W 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()